اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

پیام رئیس‌جمهور ایران به سلطان عُمان

سفیر ایران در عمان، پیام حسن روحانی را تسلیم وزیر دیوان سلطنت این کشور کرد.

پیام رئیس‌جمهور ایران به سلطان عُمان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز (دوشنبه) «محمدرضا نوری شاهرودی» سفیر ایران در عُمان با «خالد بن هلال بن سعود البوسعیدی» وزیر دیوان سلطنتی عمان دیدار کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه «عمان‌دیلی»، نوری شاهرودی در این دیدار پیام «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران خطاب به «سلطان قابوس» را تحویل وزیر دیوان سلطنتی این کشور داد.

 

در این دیدار در خصوص روابط دوستانه دوجانبه گفت‌وگو شد. درباره محتوای پیام حسن روحانی به سلطان قابوس، مطلبی منتشر نشده است. 

رئیس‌جمهور ایران دیروز نیز با «تمیم بن حمد» امیر قطر تلفنی گفت‌وگو و اعلام کرد: زمینه‌ها و ظرفیت‌های بسیار فراوانی برای توسعه همکاری‌ها در عرصه سیاسی و اقتصادی میان ایران و قطر وجود دارد و هیچ مانعی در مسیر تقویت این همکاری های مشترک نیست.

روحانی مواضع سیاسی کشورها بویژه اروپا، روسیه، چین، ترکیه و کشورهای همسایه از جمله قطر در حمایت از برجام و مقابله با تحریمهای غیرقانونی را قابل قدردانی دانست و تأکید کرد این مواضع باید با اقدامات عملی تکمیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول